Retour procedure

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je jouw goederen retour wilt zenden:

  1. Het product is bij aankomst defect 
  2. Het product is defect in de garantie periode
  3. Er is een verkeerd product geleverd door KoffersenKisten
  4. Je hebt het verkeerde product besteld of wilt afzien van de aankoop

Hieronder leest je per situatie de voorwaarden voor het retour zenden.

1. Er is een defect product geleverd

De verzendkosten naar KoffersenKisten worden uiteraard vergoed. Wat moet je doen:

  • Contacteer ons via info@koffersenkisten.nl om jouw RMA nummer op te vragen
  • Verzend de artikelen naar ons compleet en in de originele verpakking, binnen 14 dagen na goedkeur van jouw RMA formulier
  • Vul ons RMA-formulier compleet in stuur dit mee (onvolledig ingevulde RMA documenten kunnen wij helaas niet in behandeling nemen)
  • Stuur een kopie van de factuur mee

2. Je hebt een defect product welke binnen de garantietermijn valt

Onder een defect product verstaan wij in deze paragraaf een product dat na gebruik defect is gegaan. Wat moet je doen:

  • Contacteer ons via info@koffersenkisten.nl om jouw RMA nummer op te vragen
  • Verzend de artikelen naar ons, compleet en in de originele verpakking
  • Vul ons RMA-formulier compleet in stuur dit mee (onvolledig ingevulde RMA documenten kunnen wij helaas niet in behandeling nemen)
  • Stuur een kopie van de factuur mee
  • Voor een defect binnen 6 maanden na de aanschafdatum zullen de transportkosten vergoed worden, anders zijn de verzendkosten naar ons voor jouw eigen rekening
  • Te vervangen onderdelen zullen kosteloos nageleverd worden, hiervoor dien je wel het RMA-formulier in te vullen. Onder te vervangen onderdelen verstaan wij de volgende onderdelen:
    • Sloten
    • Handgrepen
    • Wielen

3. Er is een verkeerd product geleverd door KoffersenKisten

Je kunt deze natuurlijk altijd retourneren naar KoffersenKisten. Neem wel eerst contact op met onze verkoop afdeling (info@koffersenkisten.nl) om te controleren en zeker te zijn dat je het juiste product ontvangt.

De kosten van retour zenden zijn natuurlijk voor KoffersenKisten, je dient wel altijd het pakket voldoende te frankeren. Wij zullen de verzendkosten retour storten op jouw bank of giro rekening.

Wat moet je doen:

  • De artikelen dienen in originele verpakking te zitten en mogen niet zijn geopend
  • Verzend de artikelen naar ons, compleet en in de originele verpakking
  • Vul ons RMA-formulier compleet in stuur dit mee (onvolledig ingevulde RMA documenten kunnen wij helaas niet in behandeling nemen)
  • Stuur een kopie van de factuur mee

4. Je hebt het verkeerde product besteld of wilt afzien van de aankoop

Wij willen dat je tevreden bent over jouw aankoop bij KoffersenKisten. Mocht het helaas zo zijn dat je verkeerd hebt besteld of het product toch niet wilt hebben, kun je het product binnen 14 dagen retourneren.

Wat moet je doen?:

  • Contacteer ons via info@koffersenkisten.nl om jouw RMA nummer op te vragen
  • Verzend de artikelen naar ons, compleet en in de originele verpakking
  • Vul ons RMA-formulier compleet in stuur dit mee (onvolledig ingevulde RMA documenten kunnen wij helaas niet in behandeling nemen)
  • Stuur een kopie van de factuur mee
  • De verzendkosten voor de retourzending worden niet vergoed

 

Je kunt jouw pakket(ten) versturen naar:

KoffersenKisten

Afd. Retouren

Hamelendijk 2

5541 RA Reusel

Transport schade

Neem NOOIT een beschadigd pakket aan. Doe je dit wel en het product blijkt beschadigd, dan dien je binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op te nemen (info@koffersenkisten.nl).