Retour procedure

Er kunnen verschillende reden zijn waarom u uw goederen retour wilt zenden:

  1. Het product is bij aankomst defect 
  2. Het product is defect in de garantie periode
  3. Er is een verkeerd product geleverd door KoffersenKisten
  4. U heeft het verkeerde product besteld of wilt afzien van de aankoop

Hieronder leest u per situatie de voorwaarden voor het retour zenden.

1. Er is een defect product geleverd

De verzendkosten naar KoffersenKisten worden uiteraard vergoed. Wat moet u doen:

  • Contacteer ons via info@koffersenkisten.nl om uw RMA nummer op te vragen
  • Verzend de artikelen naar ons compleet en in de originele verpakking, binnen 14 dagen na goedkeur van uw RMA formulier
  • Vul ons RMA-formulier compleet in stuur dit mee (onvolledig ingevulde RMA documenten kunnen wij helaas niet in behandeling nemen)
  • Stuur een kopie van de factuur mee

2. U heeft een defect product welke binnen de garantietermijn valt

Onder een defect product verstaan wij in deze paragraaf een product dat na gebruik defect is gegaan. Wat moet u doen:

  • Contacteer ons via info@koffersenkisten.nl om uw RMA nummer op te vragen
  • Verzend de artikelen naar ons, compleet en in de originele verpakking
  • Vul ons RMA-formulier compleet in stuur dit mee (onvolledig ingevulde RMA documenten kunnen wij helaas niet in behandeling nemen)
  • Stuur een kopie van de factuur mee
  • Voor een defect binnen 6 maanden na de aanschafdatum zullen de transportkosten vergoed worden, anders zijn de verzendkosten naar ons voor uw eigen rekening
  • Te vervangen onderdelen zullen kosteloos nageleverd worden, hiervoor dient u wel het RMA-formulier in te vullen. Onder te vervangen onderdelen verstaan wij de volgende onderdelen:
    • Sloten
    • Handgrepen
    • Wielen

3. Er is een verkeerd product geleverd door KoffersenKisten

U kunt deze natuurlijk altijd retourneren naar KoffersenKisten. Neem wel eerst contact op met onze verkoop afdeling (info@koffersenkisten.nl) om te controleren en zeker te zijn dat u het juiste product ontvangt.

De kosten van retour zenden zijn natuurlijk voor KoffersenKisten, u dient wel altijd het pakket voldoende te frankeren. Wij zullen de verzendkosten retour storten op uw bank of giro rekening.

Wat moet u doen:

  • De artikelen dienen in originele verpakking te zitten en mogen niet zijn geopend
  • Verzend de artikelen naar ons, compleet en in de originele verpakking
  • Vul ons RMA-formulier compleet in stuur dit mee (onvolledig ingevulde RMA documenten kunnen wij helaas niet in behandeling nemen)
  • Stuur een kopie van de factuur mee

4. U heeft het verkeerde product besteld of wilt afzien van de aankoop

Wij willen dat u tevreden bent over uw aankoop bij KoffersenKisten. Mocht het helaas zo zijn dat u verkeerd heeft besteld of het product toch niet wilt hebben, kunt u het product binnen 14 dagen retourneren.

Wat moet u doen?:

  • Contacteer ons via info@koffersenkisten.nl om uw RMA nummer op te vragen
  • Verzend de artikelen naar ons, compleet en in de originele verpakking
  • Vul ons RMA-formulier compleet in stuur dit mee (onvolledig ingevulde RMA documenten kunnen wij helaas niet in behandeling nemen)
  • Stuur een kopie van de factuur mee
  • De verzendkosten voor de retourzending worden niet vergoed

 

U kunt uw pakket(ten) versturen naar:

KoffersenKisten

Afd. Retouren

Hamelendijk 2

5541 RA Reusel

Transport schade

Neem NOOIT een beschadigd pakket aan. Doet u dit wel en het product blijkt beschadigd, dan dient u binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op te nemen (info@koffersenkisten.nl).