Meest gestelde vragen

Q. Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor 14.00 uur besteld is de volgende werkdag in huis (in 90% van de gevallen). Na 14.00 uur besteld dan binnen 2 werkdagen geleverd.

Q. Moet ik verzendkosten betalen?

Er worden geen verzendkosten gerekend, ongeacht het orderbedrag.

Q. Kan ik kosteloos retourneren?

Kosten voor retourzendingen zijn in principe voor eigen rekening. Bij foutieve leveringen vergoeden we vaak de door de klant gemaakte retourkosten en crediteren deze samen met de order.

Q. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Retourneren gaat heel gemakkelijk. Vul het retourformulier in welke is terug te vinden op onze website onder retour procedure en doe deze samen met het product dat je terug wilt sturen terug in de verpakking. Zorg dat er geen adressticker meer zichtbaar is op de verpakking. Kosten voor retourzending zijn voor rekening van de klant.

  • Koffersenkisten.nl
  • Hamelendijk 2
  • 5541 RA Reusel
Q. Ik heb een klacht, wat nu?

We doen altijd ons uiterste best om je bestelling tot volle tevredenheid te verwerken. Is er toch iets niet goed gegaan of is er iets met een product dat je bij ons gekocht hebt? Neem dan contact op met onze klantenservice, onze medewerkers helpen graag en bieden altijd een gepaste oplossing. Je ontvangt van ons een inhoudelijke reactie. Op maandag tot en met vrijdag zijn we telefonisch te bereiken op telefoonnummer Tel.nr: +31(0)88-0234301 of mail je vraag/klacht via het contactformulier. Is het probleem niet goed opgelost door onze klantenservice? Stuur dan een officiële klacht naar:

  • Koffersenkisten.nl t.a.v. Klachten
  • Hamelendijk 2
  • 5541 RA Reusel

We reageren binnen 3 werkdagen op je schrijven. Daarnaast verwijzen we je nog naar de Geschillencommissie: https://www.degeschillencommissie.nl/ en het Europese Online Geschillenplatform (ODR): http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Q. Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

We verzenden met DHL.

Q. Hoe gebruik ik mijn couponcode?

Bij inschrijving voor onze nieuwsbrief ontvang je een kortingscode per mail. Ook via de nieuwsbrief communiceren we regelmatig couponcodes. Een code gebruiken gaat als volgt:

  1. Plaats alles wat je wilt bestellen in de winkelmand
  2. Ga door naar afrekenen en vul stap 1 t/m 3 in
  3. Klik bij ‘Controleer je bestelling’ op het ‘+-’ achter Couponcode
  4. Vul de code in en klik op ‘Coupon gebruiken’

De korting is nu meteen zichtbaar. Per bestelling kan 1 code gebruikt worden.

 

Q. Horen er geen sleutels geleverd te worden bij mijn koffer met TSA cijferslot?

Bij een TSA slot worden geen sleutels meegeleverd. Voor jou werkt het slot als cijferslot. Alleen de douane heeft een sleutel om zo het slot te kunnen openen zonder het te hoeven forceren.

Q. Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?

Bij elk product staat aangegeven of het op voorraad is en dus dezelfde dag verzonden kan worden of dat er een langere levertijd op het artikel zit. Wanneer een artikel een langere levertijd heeft kun je deze wel bestellen en informeren we je per mail over de exacte leverdatum.

Q. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Dat kan. Tijdens de bestelprocedure kun je een ander bezorgadres invullen.

Q. Zijn de prijzen op de website inclusief BTW?

Ja, alle prijzen in onze webshop worden inclusief BTW getoond.

Q. Wat voor garantie biedt Koffersenkisten?

KoffersenKisten staat voor service en kwaliteit. Artikelen die je bij ons koopt hebben dan ook volledige fabrieksgarantie. Daarnaast geldt de wettelijke garantie, dat wil zeggen dat je een deugdelijk product dient te ontvangen en het product gedurende een redelijke termijn goed moet kunnen gebruiken. Bij de specificaties van elk product geven wij aan hoeveel jaar fabrieksgarantie er wordt gegeven op het artikel. Deze fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.