Retour procedure
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom u uw goederen retour wilt zenden:
- Het product is bij aankomst defect
- Het product is defect in de garantie periode
- Er is een verkeerd product geleverd door KoffersenKisten
- U heeft het verkeerde product besteld of wilt afzien van de aankoop
Hieronder leest u per situatie de voorwaarden voor het retour zenden.
1. Er is een defect product geleverd
De verzendkosten naar KoffersenKisten worden uiteraard vergoed. Wat moet u doen:
- Contacteer ons via info@koffersenkisten.nl om uw RMA nummer op te vragen
- Verzend de artikelen naar ons compleet en in de originele verpakking, binnen 14 dagen na goedkeur van uw RMA formulier
- Vul ons RMA-formulier compleet in stuur dit mee (onvolledig ingevulde RMA documenten kunnen wij helaas niet in behandeling nemen)
- Stuur een kopie van de factuur mee
2. U heeft een defect product welke binnen de garantietermijn valt
Onder een defect product verstaan wij in deze paragraaf een product dat na gebruik defect is gegaan. Wat moet u doen:
- Contacteer ons via info@koffersenkisten.nl om uw RMA nummer op te vragen
- Verzend de artikelen naar ons, compleet en in de originele verpakking
- Vul ons RMA-formulier compleet in stuur dit mee (onvolledig ingevulde RMA documenten kunnen wij helaas niet in behandeling nemen)
- Stuur een kopie van de factuur mee
- Voor een defect binnen 6 maanden na de aanschafdatum zullen de transportkosten vergoed worden, anders zijn de verzendkosten naar ons voor uw eigen rekening
- Te vervangen onderdelen zullen kosteloos nageleverd worden, hiervoor dient u wel het RMA-formulier in te vullen. Onder te vervangen onderdelen verstaan wij de volgende onderdelen:
3. Er is een verkeerd product geleverd door KoffersenKisten
U kunt deze natuurlijk altijd retourneren naar KoffersenKisten. Neem wel eerst contact op met onze verkoop afdeling (info@koffersenkisten.nl) om te controleren en zeker te zijn dat u het juiste product ontvangt.
De kosten van retour zenden zijn natuurlijk voor KoffersenKisten, u dient wel altijd het pakket voldoende te frankeren. Wij zullen de verzendkosten retour storten op uw bank of giro rekening.
Wat moet u doen:
- De artikelen dienen in originele verpakking te zitten en mogen niet zijn geopend
- Verzend de artikelen naar ons, compleet en in de originele verpakking
- Vul ons RMA-formulier compleet in stuur dit mee (onvolledig ingevulde RMA documenten kunnen wij helaas niet in behandeling nemen)
- Stuur een kopie van de factuur mee
4. U heeft het verkeerde product besteld of wilt afzien van de aankoop
Wij willen dat u tevreden bent over uw aankoop bij KoffersenKisten. Mocht het helaas zo zijn dat u verkeerd heeft besteld of het product toch niet wilt hebben, kunt u het product binnen 14 dagen retourneren.
Wat moet u doen?:
- Contacteer ons via info@koffersenkisten.nl om uw RMA nummer op te vragen
- Verzend de artikelen naar ons, compleet en in de originele verpakking
- Vul ons RMA-formulier compleet in stuur dit mee (onvolledig ingevulde RMA documenten kunnen wij helaas niet in behandeling nemen)
- Stuur een kopie van de factuur mee
- De verzendkosten voor de retourzending worden niet vergoed
U kunt uw pakket(ten) versturen naar:
KoffersenKisten
Afd. Retouren
Hamelendijk 2
5541 RA Reusel
Transport schade
Neem NOOIT een beschadigd pakket aan. Doet u dit wel en het product blijkt beschadigd, dan dient u binnen 24 uur na ontvangst contact met ons op te nemen (info@koffersenkisten.nl).